dissabte, 24 d’octubre del 2009

Dissabte, 24 d'octubre


Dissabte 24 d'octubre

Per fi! Avui em passaré tota la tarda a Plaça Catalunya. Quines ganes tinc d'anar-hi!
Mai he estat allà. Estic una mica nerviosa però no es greu, espero...
Aniré amb els meus amics. D'anada, al tren, amb l'Andrea i el Dani i a l'arribada ens trobarem amb més gent. No els conec però l'Andrea m'ha parlat d'ells i diu que m'ho passaré bé.
M'agradaria anar a Talamasca, una botiga gòtica que m'encanta! A la seva web vaig veure uns calentadors de pèl molt macos que vull comprar-me.
Ho tinc tot planejat. Em dutxo, em vesteixo, em pentino i em maquillo.
Em fa molta il·lusió, a la vegada gràcia, portar posada la meva faldilla preferida amb les mitges negres, les botes, la camiseta... Totalment negre! Ressaltaré la meva vestimenta amb un guant que m’he fet jo soleta. Està fet d’aquella màniga que et posen els metges quan et torces el peu o et fas un esquinç. L’he pintat amb sang falsa. Ja que la festa de Halloween s’apropa, n’he comprat i ha millorat molt el seu efecte sobre la tela.
En fi...
Això es tot!

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.