dimecres, 21 d’octubre del 2009

El que vaig fer ahir

Hola Nico,doncs et vaig a explicar el que faig fer ahir,ales 17:00h vaig surtir de la SES i hem vaig a anar corrent a casa meva perque havia quedat amb unes amigues per anar a un programa de Televisió (Tú si que vales),sempre ens porta un autocar peró ahir la encarregada del autocar no estava,estava en portugal,i per aixó nosaltres teniem ganes d'anar com pots imaginar no podiem faltar,i llavors la Carla va trucara a un taxi perqué en portara a Sant just d'esvern,on està el plató.Vem arribar molt bé i vam entrar casi els primers ens va tocar a bon lloc,i quan va acabar el programa vam trucar al Taxi perque ens vinguessi a buscar i així va ser ales 02:00h el taxi estava ala porta del plató i vem arribar a Masquefa ales 02:30 h mes o menys,i aixó es tot!
:)
Adéu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.