diumenge, 27 de desembre del 2009




Bon Nadal!


Ahir, 26 de septembre, Sant Esteve, el vaig va passar amb la meva familia. El vaig passar amb els meus cosins Cristian, Jordi, Angel, Ingrid,Tete i Carol, amb la meva tieta, els meus avis i la meva mare, el meu pare i el meus germàns a casa la meva tia. Primer, vam picar una mica, i després vam menjar el pollastre de Nadal. Després, vam menjar els postres, vam veure el café i vam jugar tots els meus cosins, la mare i la tieta al joc de l'UNO. Va ser molt divertit. Després vam jugar al Poker, peró aixó si, sense apostar diners, que si no, jo i molts dels meus cosins ens hauriem quedat pobres. Vam menjar molt de turró i molts bombons. Espero que tot el Nadal em vagi com ahir de perfecte!




Mireu quin caganer més peculiar, digne de qualsevol pesebre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.