dimecres, 16 de desembre del 2009

Nadal


Ja arriba el nadal, i això vol dir que arriben vacances, regals, dinars en familia...
En el meu cas no rebré ningun regal, però encara em queda la familia, ja que aquest nadal m'ho penso pasar tot el dia en casa del meu cosí a jugar amb la seva Play 3 (alguns si que en tenen, de sort).

Bé, això de que nadal es sinónim de regals no es cert, però ara per ara, en aquest mon on vivim, si que ho és. Jo almenys esperava el nadal per rebre regals, no per altra cosa.

En lo personal, jo prefereixo el fred a la calor, ja que després de tornar caminant fins a casa amb els dits congelats, no hi ha res com entrar a dins amb la calefacció (per aquest fet em puc considerar afortunat, ja que molts nens no dirien el mateix). Però no tot es glòria al entrar a casa, ja que encens la televisió i... BUM! tot de películes dolentes i 20 minuts de anuncis de joguines entre película i película.

Bé doncs, que aquest nadal no es que sigui molt "profitós" per mi, ja que em quedaré com estava, però almenys espero poder pasar-lo bé. Apa doncs, ens tornem a veure el dia 8 (...).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.