dilluns, 2 de novembre del 2009

Halloween o castanyada?


Hola Nico!:)

Aquesta castanyada ha sigut una de les millors que he fet mai!! m'ho vaig passar d'alló més bé, la meva familia i jo vam menjar-hi panellets, castanyes...

A la contestació de les teves preguntes, jo personalment, penso, que també esta bé que vinguin costums d'afora, perque no?

Es interessant compartir les festes de altres països, encara que alguns països no fan les nostres festes, que en la meva opinió ells s'ho perden, perque les festes d' España són molt divertides, com per exemple Sant Jordi, Nadal, la festa Major...

No penso que estigui malament celebrar festes d'altres països, perque al cap i a la fi es per passar-s'ho bé, que importa que la festa sigui d'un altre país?

No m'agradaria que tot el món féssim les mateixes festes, sería molt aburrit! Faríem sempre l'ho mateix i mai camviaríem.

Màgraden les coses com estan!

Qui vulgui celebrar la castanyada que la celebri, qui vulgui celebrar Halloween que el celebri i qui vulgui celebrar les dues festes, doncs també!

Bueno Nico, ara et poso una recepta que esta molt bona!!:)

Espero que t'agradi:




INGREDIENTS:
- 500 gr. d'ametlla mòlta
- 500 gr. de sucre
- 150 ml. d'aigua
- 80 gr. de flocs de puré de patata
- 1 llimona
- 1 ou petit
- Colorant vermell
- Cireres en Almívar
- Sucre
- Cacau en pols
- Pinyons
- Coco
- Ou batut (per a pintar)

PREPARACIÓ:

1.En un bol barrejar l'ametlla, el sucre, la ralladura de la llimona i una cullareta de suc. 2.Preparar el puré amb l'aigua.
3.Batre l'ou, afegir i pastar bé.
4. Fer una bola amb la massa, posar-la en un recipient, tapar i deixar reposar en lloc fresc durant 24 hores.
5. Per a fer els panellets, dividir la massa en tantes parts com sabors tinguem previstos.
Els de cirera: posar en la massa unes gotes de colorant vermell alimentari i barrejar molt bé fins que el color sigui homogeni. Fer boletes, arrebossar-les en sucre i posar damunt mitja cirera confitada.
Els de xocolata: posar en la massa xocolata en pols i barrejar molt bé fins que el color sigui homogeni. Fer barretes i arrebossar-les en fideus de xocolata.
Els de coco: Posar en la massa, la meitat del pes de la massa de coco rallat, barrejar molt bé. Fer boletes i treure amb els dits una punta cap amunt. Pintar amb ou batut.
Els de pinyons: Fer boletes amb la massa, arrebossar-los en pinyons i pintar-los amb ou batut. (AL meu no m'ha fet falta passar-los per clara d'ou, però si els pinyons no es peguen bé és un bon truc).
6. Una vegada fets, col·locar-los sobre paper vegetal en la safata i honrar-los a 200º durant 8 minuts.

I així aconseguirem uns boníssims panellets.

Bon profit!!!:)



1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.