dilluns, 8 de febrer del 2010

Compromís

Compromís per a mi es allò quan ens comprometrem a fer una cosa. Dia a dia es viu, com per exemple, alguna persona et demana alguna cosa i tu li dius que si, vol dir que t’has compromet a fer el que t’ha demanat aquella persona i que l’hauràs de fer. Jo cada dia tinc compromisos, el meu pare em demana per la nit que demà pel dematí haig de fer el menjar, Per tant jo tinc el compromís de que demà quan arribi de l’ institut m’haig de posar a fer el menjar, o quan alguna persona et demana per quedar una tarda amb tu y tu li dius que si, però de cop i volta et truquen per exemple del treball i et diuen que treballes per la tarda, Llavors tu li tens que dir a aquella persona que no pots quedar perquè t’ha sorgit un compromís, per això dic que dia a dia ens sorgeixen compromisos inesperats.

També la paraula compromís s’utilitza quan li demanes al teu estimat que si es vol casar amb tu, es a dir, quan estàs compromet al matrimoni. Per tant la paraula compromís es quotidià a la nostra societat per lo menys per a mi si.

1 comentari:

  1. Quina desestructuració, Marc.
    Quasi incomprensible.
    Els signes de puntuació...
    "Tenir que"...
    No m'ho esperava.
    Nota: 10

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.