dilluns, 8 de febrer del 2010

Els compromisos


Tots en tenim de compromisos. Ja sigui el de complir a casa ajudant una mica de tant en quan com a assumir la responsabilitat a l’hora de fer-se càrrec del petit de la casa, per exemple. Hi ha de molts tipus.
Quan ens comprometem a fer alguna cosa, s’ha d’estar segur de que ho farem. Penso que es molt important no trencar la “promesa”, ja que depenent de què es tracti pot ser un tema delicat.
Estic compromesa a lluitar pel meu somni, perquè deixi de ser-ho. També ho estic a graduar-me a la ESO, perquè sense això no podré arribar a ser el que jo vull. No penso repetir curs, ho asseguro.
PER AIXÒ EM COMPROMETO.

1 comentari:

  1. 120 paraules només.
    Cal que estiguis més "compromesa" amb els signes de puntuació.
    Nota: 40

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.