dimarts, 9 de febrer del 2010

EL COMPROMÍS

Avui dia la gent de la nostra edat comprometre's a alguna cosa significa quedar amb algú per anar a algun lloc o fer alguna cosa,que normalment s'ha de complir.Crec que comparat amb abans no hi te res a veure ja que la gent passa mes a l'hora de complir amb el compromís acordat.Jo per exemple,un dels meus compromisos amb els meus pares,és treure'm el graduat de l'eso i espero no fallar.Tambè un del significats de la paraula compromís pot ser de manera sentimental,ja que quan t'estimes a una persona de veritat et compromets amb ella de ser fidel,i estar al seu costat per sempre així que pot ser un dels compromisos que avui dia costen mes d'entendre i es trenquen mes fàcilment,quan en canvi,abants comprometre's amb algú de manera per a tota la vida amb la teva parella,així era.Abants la paraula compromís era molt mes que una paraula,no es necessitava escrits per complir-la.En canvi avui dia no li donen tanta importància,ja no et pots fiar tant de el que et va prometen la gent.Jo en realitat si em comprometo a fer alguna cosa intento complir-la,tant com a nivell familiar com amb els amics,parella,etc.Crec que es una paraula que abans d'aplicar-la s'hauria de pensar més el seu significat,perquè sense donar-te'n compte pots ferir a la gent.

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.