dimecres, 3 de febrer del 2010

Compromisos

Crec que avui dia tothom te compromisos però la gent no compleix amb el que ha de fer.
Hi ha gent que es compromet a fer coses i després no les fa.
Penso que és un terme vigent però la gent a vegades no compleix el que diu.
Uns del compromisos que tinc és quan li faig tractes ala meva mare, li dic que em compri alguna cosa i jo em comprometo a netejar la casa o alguna cosa semblant.
El compromis també s'utilitza quan el teu marit et demana que et casis amb ell,et compromets al matrimoni.
Els compromissos a l'època antiga es pactaven d'una manera que el homes juraven pels seus testicles,avegades és feien pactes amb sang, saliva...

1 comentari:

  1. Només 120 paraules...
    Jurar pels testicles... i si no complies la paraula...
    Has millorat moltíssim però és una mica curt.
    Nota: 70

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.