divendres, 8 de gener del 2010

El meu Nadal


Per a mi aquestes vacances de Nadal són per estar en familia,per demostrar que units seguim les tradicions.Són dies bonics i plens de alegria i ilusió.Jo aquestes vacances per Nadal dia 25 de desmbre vaig estar a casa amb la familia vam fer la sopa de galets com sempre per tradició.Normalment el nadal es un dia per estar a casa menjar tots junts,dir alguns versos i cantar alguna cançoneta de Nadal.El dia 26 de desembre,per Sant Esteve, vaig anar a Barcelona amb els meus tiets.Normalment tambè es un dels dies en que s'uneixen tota la familia.El 31 de desembre la nit de cap d'any,una nit plena de festa i alegries.A mi es un dels dies que magrada mès,aquella nit vaig anar a casa de uns amics amb els meus pares i les meves germanes a sopar i a prendre el raïm,despres de celebrar un nou any,2010,vaig anar a la fàbrica de la rojelio rojo que van fer una mica de festa aqui l'anomenem empalmada.Va ser una gran festa ens vam divertir molt.El dia 1 de gener ja va ser any nou,vam fer un gran dinar amb tota la familia i despres ja vaig sortir.El dia 5 de gener va ser la cavalcada de Reis,vem anar a veure una mica els reis i a distreure a les meves germanes perque els meus pares poguesin posar els regals,ja que a casa meva els obrim per la nit.Quan van arrivar a casa i van veure tots els regals van posar-se a cridar com bojes,normal,aquest reis es van pasar una mica.A mi m'encanta la nit de reis quan obrim tots els regals perque veus com els nens s'emocionen tant,i criden i salten,i pensar que els enganyem pobrets...Allò de veure regals amb el teu nom i no saps que pot ser fa molta ilusió,es un dia dedicat especialment per la ilusió i l'alegria dels nens.Es molt bonic...El dia 6 i 7 vaig estar estrenant els regals i despres vaig sortir una estona al carrer.Realment no eh escrit tot el que vaig fer perque no nomès vaig estar amb la familia,la veritat es que vaig pasar mes estona al carrer que a casa.Pero esque aixo es normal en la nostra edad...Aquestes festes m'han agradat molt,han estar molt ,sobretot els regals!i ara a començar un altre cop la rutina,i a posar-se les piles ja que vaig dir que aquest 2n trimestre m'esfoçaria.I ho complirè...
Adeu a tots,Feliç 2010!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.