dilluns, 18 de gener del 2010

Els reis macs.

Els tres reis aquest any no m'han portat gaires coses peró a ja m'està bé com per exemple una entrada per anar a veure al trcicle, un rellotge, roba, una pilota del barça, un joc de la play.
El regal que més m'ha agradat ha sigut la entrada al teatre per anar a veure al tricicle, la veritat es que m'ho vaig pasar molt bé i hem vaig riure com mai m'havia rigut, són molt bons. Aquest regal va ser del meu pare, Baltasar.
La roba que hem van portar tres pantalos, un jersei, una desuadora i dos pijamas m'els va portar la meva mare, el rei Gaspar.
El rellotge i el joc de la play mels va portar el tercer rei la meva germana, el rei Melchor.

2 comentaris:

  1. Hola Jordi, m'ha agradat molt la comparació del teus pares amb el 3 Reis Mags. Molt original.
    Cal a dir però que l'estil no és molt periodistic, l'hauries de millorar.
    També tens bastantes faltes, hauries de revisar el text abans de penjar-lo.
    La gramàtica també l'hauries de millorar.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.