dilluns, 18 de gener del 2010

El millor regal que hi ha!


Penso que encara es bo tenir regals amb la nostra edat, mai es tard per rebre'n. Tinguis la edat que tinguis sempre et fa il·lusió tenir regals, més no, almenys a mi.

Jo, li dic als meus pares el que vull per Reis, ells m'ho compren i a part alguna cosa més que jo no hagi demanat, tot i així no m'agradaria anar amb el meus pares a comprar me els meus propis regals, es molt més bonic tenir ne una sorpresa, encara que ja sàpigues el que et regalen. Però, els regals no són el que més importa, el millor regal que hi ha és estar amb la família celebrant la nit de Reis i sobretot passar-ho bé amb la gent que t'estimes; aquest si que es el millor regal. Penso que la gent es preocupa massa pels regals i no valora el que de veritat es important, que es estar amb la família sense cap disgust per davant.

Si la nostra societat no fos tant consumista, pot ser estaríem molt millor, i no passarien tantes desgracies; hi ha massa consumisme.


Per a mi, una de les coses que més m'agrada de la nit de Reis es veure la il·lusió pintada en les cares dels nens petits al veure als reis macs agafant la carta que els nens i nenes els hi donen. Resumint, l'ho important de la nit de reis no són els regals, es la felicitat de estar amb la familia, encara que, els regals també ajuden a pujar la felicitat.





2 comentaris:

  1. Hola Raquel.
    L'estructura la tens molt ben diferenciada, et felicito. L'entrada però no és d'estil gaire periodístic, no creus?
    Caldria però que et fixessis més en les faltes ortogràfiques. T'ajudaria tornar a llegir el text un cop finalitzat, crec que tu mateixa les sabries detectar.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.