dijous, 7 de gener del 2010

Menjar de nadal...

El meu menjar de nadal va ser divertit , vaig estar menjant amb els meus tiets i despres per la tarda vaig estar amb la meva cosina i els seus amics donant voltes per Capellades, freia un fred que pelava i ens vem a nar a un bar per estar calentons.

Despres vem tornar a casa dels meus tiets i ens ho vam passar molt be veient els videos de quan erem petits, vem estar molta estona repetint un video en el que sortia jo fent l'idiota i un amic del meu pare fotenme la bronca,despres d'estar rient-nos amb els videos vam estar jugant a la Wii, era un espectacle veure jugar al meu pare i al seu germà a tennis.

Aquest nadal ha sigut un dels bons

Slautacions!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.