dimarts, 19 de gener del 2010

Els Regals



Anem creixent i encara ens fan il·lusió els regals, peró ni punt de comparació de quant ets petit. enrecordo que quan era petit que lis ficava aigua als camells, menjar als reis i després per la nit no podia dormir pensa'n en els regals. Encanvi aquest any m'ha fet mes il·lusió veure la cara que posaven els meus pares i els meus avis al veure el regal que lis avia comprat que no pas els meus regals. Aquesta tradició no es te que canviar per res del mon perquè es molt bonica i lo mes important estas amb la teva família i veus com amb qualsevol tonteria que regalis, ya fas feliç ala gent que estimes. Això si donaria el que fos per tornar a tindre la mateixa il·lusió dels regals i dels reis que tenia de petit.

2 comentaris:

  1. Hola Quim.
    M'agrada molt com comences, treballant l'estil periodístic, tot i que després el vas perdent.
    Tens faltes ortogràfiques importants: "lis", "avia", "tindre", etc.
    També hauries de revisar alguns errors gramaticals.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.