dimarts, 19 de gener del 2010

ELS REIS.

Aquest any la majoria que estem presents en aquesta classe tenim entre 15 i 17 anys,
normalment es una edad dificil per als regals.Ja demanem menys coses però aixó si, mès cares.
Jo aquest any encara no em puc ceixar perquè els reis s'han portat millor del que pensava,
el regal que mès m'agradat de casa meva a sigut el portatil.Les altres coses ja han sigut mes simples i detallets,peró tambè m'han agradat moltíssim.
En resum,jo no se per als altres peró per a mi aquests reis encara i tenir els 15 anys s'han sapigut portar.A mès a mès,si tens germans petits ja s'ha sap que a ells els tocan mes coses.Nosaltres aquesta etapa ja l'hem pasada,cada vegada ens fem mes grans i a mès a mès la il·lusió dels reis ja l'hem perdut.

2 comentaris:

  1. Hola Africa.
    Tens faltes ortogràfique molt greus: "ceixar", "m'agradat", etc.
    Has començat amb l'estil encertat, tot i que després t'has despistat.
    Hauries de revisar la gramàtica i la puntuació.
    Hauries d'haver diferenciat la introducció, el nus i les conclusions en diferents paràgrafs, ja que els tens ben diferenciats.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.