dimarts, 19 de gener del 2010

REGALS


Aquest 2010, els reis han sigut més generosos del que em pensava que serien. Vaig preferir que el reis en comptes de portar-me regals materials, que em portessin diners d'aquesta manera disfrutos ja que em puc comprar el que a mi em doni la gana i poder dir si m'agrada o no m'agrada. Amb els diners que em van portar els reis mel's vaig gastar mes tard en roba, encara que me guardat uns quants per si em vull comprar més tard, més roba.

El millor regal de tots ha sigut el de estar amb la família, encara que els meus pares estiguin separats no te res a veure el que poguí desfruitar igualment. Els reis els vaig passar amb la meva mare i amb el meu avi, perquè així vam quedar que ho faríem, vam menjar molt bé i ho vam passar bé.


2 comentaris:

  1. Hola Marc.
    Has de revisar bastant la gramàtica.
    L'estil no es gaire periodístic.
    T'aconsello que abans dentregar el text te'l rellegeixis, ja que les faltes ortogràfiques que tens les hauries detectat tu mateix.
    Trobo que haguessis pogut parlar del consumisme, ja que està molt bé que hagis sigut previsor guardant-te part dels diners. T'hagués ajudat a desenvolupar més el tema.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.