dimarts, 19 de gener del 2010

Regals de reis

Personalment, m’importa més el Nadal que no els regals. A veure, agradar m’agraden, però veig més important el poder estar amb la família per Nadal. Els regals son objectes, que normalment tenen preu. Però el estar amb els teus no té preu, hi ha qui no pot. M’ho he passat molt bé amb la meva família, ens vam regalar regals i vam menjar el tortell de reis. M’ha regalat moltes coses. No tinc cap queixa d’aquest Nadal inclòs els reis, ha estat perfecte.

.

2 comentaris:

  1. Hola Rocio.
    Crec que no has utilitzat l'estil periodístic i que el text és molt curt.
    La idea però la tens clara, només cal que la desenvolupis més.
    Crec que les faltes ortogràfiques i gramaticals que tens les hauries detectat si t'haguessis rellegit el text.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.