dilluns, 18 de gener del 2010

Regals de reis i consum sostenible.

Com ja he dit varies vegades, jo no he rebut regals per certes raons, però puc opinar sobre aquest tema, ja que he vist els regals que han rebut els meus cosins. Aquest Nadal, el que he observat es que TOTS els regals eren elements electrònics (Ipod, PSP, cascos per escoltar música...). I això m'ha recordat el vídeo que està al nostre moodle, "CANVIA'T LA BOMBETA". Aquest vídeo tracta sobre el consum que estem fent i he de dir estem fent un consum exagerat, però ja no podríem viure sense ell. En el vídeo es mostren diferents punts de vista sobre aquest consum exagerat, i expliquen algunes solucions. Una solució que em crida la atenció es: "Hauríem de consumir molt perquè es notessin canvis i comencem a fer alguna cosa". Es una solució bastant estranya, però té tota la raó, si ens donéssim compte del que estem consumint en realitat i que en alguns anys ja no en despondríem, a lo millor canviaria la forma d'actuar. L'energia que consumim es necessària, però per exemple hi han coses que es podrien estalviar, com per exemple alguns platós de televisió. Perquè em d'iluminar la casa de "Gran Hermano"? Bé, no tinc res més a dir, només que la conclusió seria que cada vegada consumim més i no fem res. No crec que comprar tot de baix consum solucioni aquest tema perquè al mon hi vivim moltes persones i algunes deixen els llums encesos.

2 comentaris:

  1. Hola Angel.
    Has començat molt fluix, tot i que després has millorat molt. Caldria però que milloressis l'estructura del text, hauries de diferenciar en diferents paràgrafs la introducció, el nus i el desenllaç.
    També t'hauries de revisar les faltes ortogràfiques i gramaticals.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.